Kokos makroni

IMG_0087

Pre 15ak dana na prijateljskom (čitajte: Istomišljeničkom 🙂 ) blogu Šta se kuva? objavljen je sjajan recept genijalnog kuvara Rudolph Van Veen -a kojeg i sama često pratim, tako da sam jedva dočekala priliku da recept isprobam. Rezultat su neodoljivi macroni koje ću ubuduće često spremati. Originalne recepte možete pogledati ovde .

Kada sam rešila da počnem sa spremanjem, videla sam da nemam dovoljno kokosa, pa sam deo kokosa zamenila mlevenim keksom. Moj recept izgleda ovako:

  • 150 gr kokosovog brašna
  • 100 gr mlevenog keksa
  • 250 gr šećera
  • 3 cela jaja
  • 1 žumance

Fil od vanile:

  • 120 gr omekšalog maslaca
  • 220 gr šećera u prahu
  • 2 kašičice mleka
  • 2 kasike ekstrata vanile

I još…

  • 100 g čokolade za kuvanje (za umakanje)

Prvo napraviti makrone. Umutiti belanca sa šećerom, dodati žumanca, pa keks i kokos. Pleh obložiti papirom za pečenje, pa kašičicom stavljati po malo mase. Meni su izašla 32 makrona ( znači 16 kada sam filom spojila po dva ). Peći 10 minuta na 180 stepeni.

Ostaviti da se ohlade, a u medjuvremenu spremiti fil.

Umutiti maslac sa šećerom u prahu, dodati dve kašičice mleka i dve kašike ekstrata vanile.

Spajati po dva makrona vanil filom i umakati jedan kraj u rastopljenu čokoladu. Ostaviti da se ohlade u frižideru.

Legenda kaže da su sutradan još lepši, ali moji su nestali odmah…

IMG_0091

2 Comments Add yours

  1. ŠtaSeKuva? says:

    Divno izgledaju, a verujem i da je ukus fantastičan. Super si se snašla sa keksom, probaću ih tako sledeći put i ja, ali definitivno odmah pravim dupliu meru 🙂

    Liked by 1 person

    1. Dupla mera pod obavezno 🙂 Moji nisu neki ljubitelji kokosa, ali ovi makroni su ih oborili s nogu :))

      Liked by 1 person

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.