Ovsene pogačice

IMG_0647

Proteklih meseci, dok nisam radila, svako jutro sam spremala neko novo pecivo za doručak. Raznih je varijanti tu bilo, uspešnih i manje uspešnih, ali sve su zdrave i ukusne.

Momci mi jutros nisu bili tu, pa sam razmišljala da li da spremam nešto samo za mene, ali nisam mogla da odolim. (One tegle s brašnom na pultu mame da ih koristim).

Znači, ovo su mere za jednu osobu. Vi povećajte prema želji.

Potrebno je:

  • 4 pune kašike ovsenog brašna
  • 1 puna kašika ovsenih mekinja
  • 1 kašika maslinovog ulja
  • 4 kašike vode
  • 1/2 kašičice praška za pecivo
  • 1 jaje
  • malo soli
  • jedan veći režanj slanine

Priprema:

Umutiti jaje, maslinovo ulje i vodu, pa dodati brašno i mekinje pomešane sa praškom za pecivo. Posoliti po ukusu. Testo bude gušće nego za palačinke.

Na tiganju ispržiti onaj režanj slanine (on ovde služi da podmasti tiganj, ali i stomak malo kasnije).

Staviti po kašiku smese i ispeći sa jedne pa sa druge strane. Meni su odlično išle uz prženu slaninu, čvarke, fetu i jogurt. I poneki čeri paradajz sa moje terase.

Prijatno!

IMG_0651  IMG_0650

 

 

 

 

Leave a Reply

