Blog igrica

pitanje

Evo konačno i mene da se priključim igrici… Draga Olja Ristić me je nominovala pre desetak dana, ali računar je bio na servisu pa nisam imala način da odgovorim. A nedostajao mi je ovaj blogo svet. Na ekranu mobilnog, to nije isto. Ni za čitanje, a o pisanju da i ne govorim.

Pošto vidim da je dosta blogera već odgovaralo na pitanja, neću nominovati nikog posebno, ali ću na kraju ovog posta postaviti svojih 11 pitanja i biće mi drago da odgovorite na njih.

Olja me je pitala:

1. Šta je prvo što ugledaš kroz prozor kada se probudiš?
Volim da spavam u potpunom mraku, tako da ujutru uvek budu zatvoreni drveni kapci na prozorima , pa ne vidim ništa. Moram da izađem napolje da ih otvorim, a onda prvo pogledam šta mi rade kučići.
2. Šta bi želeo/želela da prvo vidiš kada ustaneš iz kreveta?
Voljenu osobu pored sebe…  Još ako bi to bilo na nekoj obali mora, čak mi ni krevet ne bi trebao.
3Koja je reč na prvom mestu: ljubav, sloboda, poštovanje, odmor, želja, mir?
Ljubav. Uvek. Tek sa njom sve druge reči dobijaju pravo značenje.
4. U čemu najviše uživaš: hrana, seks, razgovori?
Hrana, definitivno. 
5. Kada si se osetio/osetila najslobodnije?
Kada sam upisala fakultet. Imala sam utisak da je ceo svet moj.
6. Kada si se osetio/ osećala najtužnije?
Tužni momenti su uglavnom vezani za gubitke nekih dragih osoba. Teško je opredeliti se koji je baš najtužniji.
7. Ima li trenutaka kada bi iskočili iz sopstvene kože i koji je najzanimljiviji?
Uglavnom mi je dobro u ovoj mojoj koži i ne bih je menjala.
8. Koji je najsmešniji događaj kada ste se smejali sami sebi?
Tu sam malo kontradiktorna – uglavnom se smejem sama sebi kad pokušavam da ne zaplačem od muke.
 9. Šta vam je najdosadnije u životu?
Čekanje. U bilo kom obliku. Bilo čega i bilo koga. Mrzim neizvesnost.
10. Šta je u vašem životu ono što ga čini zanimljivim?
Svaki novi dan. Planovi. Snovi.
11. Šta je za vas toplina?
Zagrljaj. Rame na koje mogu da se naslonim. Vatra u kaminu. Kuvano vino. Ljubav.
Evo i mojih pitanja za sve vas koji pročitate ove moje odgovore Olji:
  1. Da li bi radije spremili neki egzotičan obrok ili ga naručili i zašto?
  2. Šta je najgore od hrane što ste pojeli?
  3. Imate li dovoljno vremena za sebe i pored svih obaveza?
  4. Da li ste ostvarili bar neki san iz detinjstva? Ako jeste, koji?
  5. Da li bi voleli da vratite vreme unazad i zbog čega?
  6. Da li (bi)ste isprobali neki ekstremni sport (skydiving, bungee jumping…)
  7. Da li biste se radije bavili naukom ili umetnošću?
  8. Kada biste uhvatili zlatnu ribicu, šta bi poželeli?
  9. Kako biste opisali boje slepoj osobi?
  10. Da li ste nekad izneverili sebe? Da li je bilo vredno toga?
  11. Šta je za vas pisanje?
One thought on “Blog igrica

  1. 1. Da li bi radije spremili neki egzotičan obrok ili ga naručili i zašto?
    – Radije bih volela ja da spremim, jer mi nikad nije ukusnije nego ja kada spremim.
    2. Šta je najgore od hrane što ste pojeli?
    – Pritom da sam veoma izbirljiva, teško mi je da odgovorim na ovo pitanje, ali ajde da kažem punjene paprike.
    3. Imate li dovoljno vremena za sebe i pored svih obaveza?
    – Iskreno imam, nemam trenutno toliko obaveza, tako da mi je lako da imam dovoljno vremena za sebe.
    4. Da li ste ostvarili bar neki san iz detinjstva? Ako jeste, koji?
    – Jesam. Postala sam Graficki Dizajner.
    5. Da li bi voleli da vratite vreme unazad i zbog čega?
    – Svaki dan poželim da vratim vreme unazad zbog nekih svojih odluka koje sam donosila u prošlosti.
    6. Da li (bi)ste isprobali neki ekstremni sport (skydiving, bungee jumping…)
    – Bungee jumping bih isprobala ove sekunde da mogu.
    7. Da li biste se radije bavili naukom ili umetnošću?
    – Umetnošću, jer mi ona dozvoljava da ispoljim svoje emocije na predivne načine.
    8. Kada biste uhvatili zlatnu ribicu, šta bi poželeli?
    – Da vratim vreme unazad.
    9. Kako biste opisali boje slepoj osobi?
    – Verovatno po hrani, dala bih joj da proba hranu za koju ja mislim da predstavlja tu boju. Npr. topla cokolada predstavla braon boju jer je topla kao braon boja, zelenu jabuku kao zelenu boju…
    10. Da li ste nekad izneverili sebe? Da li je bilo vredno toga?
    – Milion puta, i nije bilo vredno toga. Jer najvažnije je da ostanem dosledna sebi ma šta god da bude.
    11. Šta je za vas pisanje?
    – Pisanje je za mene način da iskaem svoja osećanja. Pisanje me opušta, smiruje, zabavlja me…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

