Salata od dinje sa piletinom

IMG_0532

Dinje 🙂 Ne znam da li postoji lepši ukus na svetu… Dinje su ljubav. Baš kao i tikvice, savršene za kombinovanje. Kada se jednom odlučite da ih probate na neki drugi način osim kao voćnu salatu, shvatićete koliko su, zapravo, savršene. 

Ovaj put sam se odlučila da ih spremim u nekoj varijanti nalik Cezar salati.

Potrebno vam je:

  • oko 1/2 kg očišćene i iseckane dinje (ja opet nisam mogla da odolim srcima, nešto sam romantično raspoložena)
  • jedno veće parče pilećeg filea
  • nekoliko šnitova pančete
  • tost hleb (po izboru), 1 parče
  • salata po izboru (ja sam koristila endiviju, crveni radič i matovilac, od svega po šaku)

Za dresing:

  • sok od pola limuna
  • maslinovo ulje (ja sam upotrebila otprilike 3 kašike)

Iseći pileći file i pančetu (ili običnu slaninu) na tanke štapiće. Na teflonu propržiti slaninu da porumeni (bez dodatka ulja), i na toj masnoći koju slanina otpusti propržiti i piletinu. Sve staviti na papirni ubrus da se ocedi. Ja sam hleb prepekla u tosteru na srednjoj temperaturi pa još mlakog iseckala na kockice.

Dinju sam predhodno očistila, iseckala i ohladila. Salatu sam oprala, posušila i iscepkala na komadiće.

Pomešala sam salatu sa slaninom i mesom, dodala pečen hleb (krutone), poprskala limunom i maslinovim uljem.

Na tanjir sam stavila prvo komade dinje, takodje poprskane sa limunom i maslinovim uljem, pa preko ostale sastojke.

Ukrasila čeri paradajzom iz moje bašte, zato više liče na ribizle nego na paradajz, ali im je ukus odličan.

Sledeći put ću probati da spremim ovu salatu sa klasičnim holandeze sosom, pa ću vam javiti rezultat. Sa ovom sam oduševljena.

Prijatno!

IMG_0534  IMG_0529

 

One thought on “Salata od dinje sa piletinom

  1. Pingback: 16 FANTASTIČNIH RECEPATA OD DINJE | Marijelin Svet

Leave a Reply

