Salata od lubenice i dinje sa feta sirom

 

IMG_0471

“Juli je mesec vruć
kada putuje pola nacije…”

Pevao je nekad Đole… O letu i o Saši iz voza. I ja imam Sašu. Moj Saša nije otišao u daleki svet, zajedno smo već dvadeset i pet godina i venčali smo se jednog jula. Bile su vrućine, baš kao i sad. Uostalom, kakav je to juli bez vrućina? Tačno je da je lepši juli na nekoj plavoj obali, ali i kući, u debeloj hladovini, može da se pregura.

Posebno uz neku hladnu i slasnu salaticu. Prelistavajući moje omiljene gastro blogove, spazih jednostavnu a neodoljivu Salatu od lubenice i fete sa nanom na blogu So i biber. Naravno, ja ne bih bila ja, kad u istu ne bih dodala i dinju. I tako nastade ova salata. Količine su proizvoljne, ja ću napisati otprilike, a vi prilagodite sopstvenom ukusu. Veću količinu sam iseckala na kockice, a ovu, za dekoraciju, sa modlicama za pogačice. ja sam osim nane dodala i matičnjak, pošto obožavam njegovu aromu.

Još jedan mali predlog. kad već seckate voće i berete biljčice, odvojte po jednu šaku dinje i lubenice, sa po desetak listića nane i matičnjaka i sve stavite u veći stakleni bokal. Nalijte vodom i ostavite u frižideru preko noći, da se ohladi i puste ukuse. Dobićete odličnu aromatizovanu vodu. Kad je potrošite, ponovo nalajite vodom, ništa ne smeta. Odlično osveženje i zamena za sokove.

Za salatu vam je potrebno:

  • oko 1 kg očišćene i iseckane lubenice
  • oko 1/2 kg očišćene i iseckane dinje
  • 0ko 100 gr izmrvljene fete
  • iseckani listovi nane i matičnjaka, po ukusu (ja sam ukupno stavila šaku listova)

Za dresing:

  • 3 kašike maslinovog ulja
  • 2 kašike soka od limuna

Očišćenu dinju i lubenicu stavite u odgovarajuću činiju, prelijte sa dresingom, pospite izmrvljenim sirom i sitno iseckanim listovima nane i matičnjaka.

Ostavite da se dobro ohladi (ako ste karakter) i potom sa uživanjem pojedite.

Prijatno!

IMG_0470 IMG_0468

 

Leave a Reply

