Hladna čorba od dinje i šampanjca

čorba s

Vruć julski dan. Nestalo struje iz meni nepoznatog razloga i ne zna se kada će doći. Moji planovi šta da spremam za ručak, padoše u vodu… Razmišljam šta da spremim… U frižideru se hlade dinja i šampanjac, pade mi na pamet da ih pomešam… Ne može da bude loše. Ne znam da li postoji neki sličan recept, a nisam ni mogla da pogledam. Struje bez, interneta bez. Da vidimo šta umem…

Dinja iseckana na komadiće, hladi se od juče. Ima oko 1 kg očišćene dinje. Šampanjac načet, ostalo za dve čaše. Brut, suv, nije sladak, taman za čorbu…  Ne volim da šećerim dinju, šećer joj pokvari ukus…

Prelila sam dinju šampanjcem, dodala listiće pitome nane i matičnjaka i ostavila da odstoji oko 15 minuta. Deo sipala u čašu da probam ukus, a ostatak izmiksala ručnim mikserom. I to je to. Čorba gotova.

Kod mene je prvi put bilo malo grudvica, jer sam koristila onaj starinski ručni mikser, ali u normalnim okolnostima (kada sam ga spremala drugi put), može da se izblendira ili umuti štapnim mikserom, po želji.

Prijatno!

IMG_0369  IMG_0372

 

Corba od dinje

 

 

 

 

4 thoughts on “Hladna čorba od dinje i šampanjca

  1. Pingback: 16 FANTASTIČNIH RECEPATA OD DINJE | Marijelin Svet

  2. Pingback: Čorba od dinje | Marijelin Svet

Leave a Reply

