Malo drugačije punjene paprike

IMG_0242 (2)

 

Od kako sam prvi put napravila brodiće od tikvica, dopao mi se taj način punjenja, da se povrće preseče napola, puni željenim nadevom i peče u rerni, bez softa. Rezultat toga je da sve što može da se spremi na ovaj način, tako i spremam. Mojim momcima se ovo očigledno svidja, pošto se uvek traži dodatna porcija…

Da budem iskrena, dosadili su mi oni klasični recepti, pasulj, sarme, paprikaši, gulaši, punjene paprike. Dok sam radila, na poslu sam provodila skoro po ceo dan, dolazila tek uveče kući mrtva umorna, bez snage za neke nove eksperimente u kuhinji. Uglavnom sam kuvala vikendom, za celu narednu nedelju, i to neka jela “na kašiku” koja lako mogu da se podgreju… Kako sam ostala bez posla, koristim svaku moguću priliku da isprobam nešto novo, manje ili više zahtevno. Nekako mi i ovo doba godine ide na ruku, pijaca je prepuna svežeg voća i povrća, tako da su mi mogućnosti beskrajne. Moja bašta začinskog bilja na terasi je u punom sjaju, tako da i kad spremim slično jelo, uz pomoć mojih divnih travčica, ono dobije sasvim novu aromu.

Za ovo jelo vam je potrebno:

  • 10 paprika za punjenje
  • 1 šargarepa
  • 1 veća glavica crnog luka
  • 1 komad celera (veličine kolika je i šargarepa)
  • malo ulja
  • 300 gr mlevenog mesa
  • 100 gr seckane slanine
  • 1 šoljica integralnog pirinča
  • so, biber, biljni začin

Za prelivanje:

  • 2 jajeta
  • čaša kisele pavlake
  • kačkavalj (po želji)
  • mirođija

Priprema:

Paprike preseći na pola i očistiti. Poslagati u malo podmazanu tepsiju. Za to vreme na malo ulja propržiti iseckan crni luk, dodati sitno izrendanu šargarepu i celer, na kockice iseckanu slaninu, mleveno meso. Pržiti dok meso ne promeni boju. Začiniti po želji. Pirinač odvojeno skuvati u potrebnoj količini vode, pa dodati u fil. Napuniti polovine paprika.

IMG_0234

Umutiti 2 jajeta sa čašom pavlake, pa preliti preko napunjenih paprika. Po želji narendati kačkavalj odozgo. Posuti seckanom mirođijom.

Zapeći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko pola sata. Služiti uz paradajz salatu.

Prijatno!

IMG_0235   

One thought on “Malo drugačije punjene paprike

Leave a Reply

