Tiramisu

IMG_20150204_202111

Juce sam toliko preterala sa hranom da nisam mogla ništa slatko da pojedem. Da bi ispravila tu nepravdu, danas dan počinjem sa nečim slatkim.

Moja verzija tiramisu kolača… ovaj put sa gotovim koricama. Recept sam dobila od koleginice, malo ga prilagodila sebi i evo…

Umutiti 5 žumanaca sa 5 kašika šećera i 5 kašika brašna. Kuvati na pari. Dobro ohladiti.

Dok se krem hladi, umutiti 200 gr šlaga sa 2 dl mleka, pa spojiti sa predhodnom masom. Dodati 250 gr Ella ili nekog drugog krem sira ( u originalnom receptu je Maskarpone, ali je on previše skup, a ja ne primećujem razliku ). Umutiti da se sve sjedini ( ja mutim mikserom na srednjoj brzini ).

U 2 dl mleka sipati 2 kašike ruma ili ekstrata ruma ( u originalnom receptu ide brendy, ali se meni više dopada sa rumom ), 3 kafene kasicice nes kafe.

Korice ( ili piskote, ako vise volite ), natopite ovim mlekom i stavite trecinu fila. Staviti u zamrzivac na 10 minuta. Tako tri puta. Posuti nes kafom ( ili nes kvikom, ako volite sladje ).

I uzivajte u poslastici.

11182910_10202835659092533_1041507075_o

2 thoughts on “Tiramisu

Leave a Reply

