Mafini od spanaca

IMG_0050

Brza varijanta za dorucak, ili veceru. Originalni recept je sa sajta http://www.hronokuhinja.rs Po mom obicaju sam ga malo izmenila, tako sto sam umesto kisele vode stavila obicnu i pola kafene kasicice praska za pecivo, sveži spanac zamenila sa dva briketa smrznutog i sve pekla u kalupu za mafine umesto u tepsiji. Odozgo sam posula susamom, semenkama suncokreta i lana.

 

 

Evo recepta:

  • 2 jaja
  • 1 dl ( pola case od kiselog mleka ) heljdinog brasna
  • 1 dl razanog brasna
  • 3 kasike maslinovog ulja
  • kasicica soli
  • 150 gr izgnjecene fete
  • 3-4 sake svezeg spanaca ( ovo sam zamenila sa dva briketa koja sam predhodno otopila )
  • 1 casa kisele vode ( ja sam stavila obicnu i 1/2 kasicice praska za pecivo )
  • semenke po izboru

Umutila sam jaja, dodala vodu i ulje, spanac i izgnjecenu fetu, obe vrste brasna u koje sam dolala so i prasak za pecivo. sve promesala i sipala u kalup za mafine. Posula sam sa semenkama i pekla na 200 stepeni oko 20 minuta.

Leave a Reply

