Ekvadorke

IMG_0038Recept za ovaj slatkis mi je poslala drugarica pre par dana i jedva sam dočekala da ga isprobam. Napisaću vam ga u izvornom obliku, mada sam je izostavila deo prelivanja banana cokoladom. (Ovaj put ne svojom voljom, nego sto je cokolada za mesenje nestala bez traga iz ostave).

Za koricu umutiti 6 belanaca, sa 6 kasika secera, polako umestati 3 kasike brasna, i kafenu kasicicu praska za pecivo. Peći 10-15 min. na 180°C.

Za krem umutiti 6 zumanca sa 250 gr secera i 3 kasike mleka, pa ukuvati u 1/2 litra vrućeg mleka dok se ne zgusne. Kad se ohladi umesati dve kesice zelatina rastvorenog u 10 kasika vode. Umutiti 1/2 litra slatke pavlake i sve polako sjediniti.

Ohladjenu koricu natopiti mlekom, staviti pola krema, banane isecene po duzini (ovo bi trebalo preliti sa 60 gr cokolade istopljene sa 25 gr margarina i 2 kasike ulja), pa premazati drugom polovinom krema.

Odozgo posuti nes kvikom ili kakaom. Dobro ohladiti i seci na kocke.

Najbolje bi bilo spremati u kalupu, cim zelatin pocne da se steze. Ja sam malo duze cekala pa nisam uspela da ga izravnam odozgo. Kako god, momci su u slast pojeli.

Leave a Reply

